2011-06-05
 21:06:47

Emeline-FAN

Heej!

Förlåt att jag inte att laddat upp nått, men har varit lite nere just nu :/ i torsdags så va jag på lassaretet för att kolla rönken bilderna på foten men jag fick göra en ny magnet rönken med kontrast in sprutat i kroppen:/ och även en vandlig rönken, så bilderna ska skickas upp till stockholm och kollas där sen kanske jag ska upp till stockholm för läkarna på gotland tror att de är en tumör i foten :'''(  så dom i stockholm ska kolla om den är god eller elak artad sen ska hela jag ligga i magnet rönken med kontrast i kroppen för dom ska kolla om jag har nått mer sånt här någon annan stanns i mig, och i värsta fall kommer de nog bli operation!!! :/ fyfan!!! Åka ända från gotland till stockholm för att göra detta ? UCH!

men ialla fall skulle jag rida top gun i fredags skrittade han men de va inte alls Top gun! ;/ inga öron frammot han visade att han hadde ont och han va halt märkte vi när vi skullle trava lite så de va bara att ställa in han igen men Viktoria sporre kommer och kollar på han på tisdag igen då tar vi några rönken plåtar på båda frammbenen :/ och de blir troligenvis behandling ! men om behandligen tar lång tid så kommer han att vara slut i benen !! :'''( FYFAN

Vet inte vilket jag är mäst besviken eller rädd för !!!! :/


Men Jossan höll min dag uppe igår och idag ialla fall! här kommer bilder :)


jag :)<3

:)




vi red ut bar backa :D Jossan på Rana :) och Jag på tiffany :)väldigt skönt att rida barbacka ett år sen jag gjorde de typ :D
jag ser helt Cp-störd ut ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: