2011-06-07
 18:25:16

ida-dagen

hejsan alla som läseer detta :)
idag så åkte jag inte till skolan, Åkte till Mörby och tog bort min tandställning, äntligen säger jag bara! :D
har inte varit i stallet idag.. imorgon ska jag till mitt stall och fixa iordning boxen och allt eftersom min nya häst kommer på torsdag!! :D:D:D sommarlovet kan ju inte börja bättre!
och imorgon kväll så har jag skolavslutning, YES :D:D:D:D
ska börja med veckans häst här på bloggen jag, så skicka eran bild till min mejl [email protected] och skriv vad eran häst heter och vad eran blogg eller dayviews heter. ni kan även ladda upp bilden på dayviews och tagga mig i den, heter Dressyrponny . :D
kram ida <3


Melina

sv: awi tack :')♥



PUBLICERAT: 2011-06-07, 19:31:58 | URL: http://humlidumli.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: