2011-05-31
 20:08:53

emeline-orkar inte

Heej

orkar fan inte mer, jag står värkliggen inte ut med er längre, nu har ni gått förlångt, kan ni bara inte förstå hur jävla dåligt jag mår ! jag kommer kanske att förlora nått jag värkliggen ÄLSKAR! som jag knappt kommer att klara mej utan !!
men ni vet inte vad känslor är, och de kommer ni aldrig att upp täcka häller.... lycka, sorg,kärlek vet  ni änns vad de är ?? när ni höll på idag så kom jag och tänka på den gången ni sa "hur kan du fortfarande sakna henne de har gått tre år ! hon va som en vänn för mig vist de har gått väldigt lång tid sen hon avled men jag älskade henne sjukt mkt och nu kanske jag förlorar nått annat jag värkligen håller kärt !<3
om jag skulle berätta de här skulle nu bara skratta !!!!



Toppen fick smärt stillande idag! :'''( jag tror inte att de här kommer att gå.......



ORKAR värkligen inte mer!!!














kram emeline


ida :)<3

jag finns <3



PUBLICERAT: 2011-05-31, 22:52:58 | URL: http://dhryttarna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: