2011-05-31
 22:58:39

ida-lååång dag..

hejsan alla!

äntligen sitter man i sängen efter en lång dag..

kom först till skolan, vi har ju kulturvecka och då får jag reda på att en tjej i klassen är sjuk, och vi ska köra våran teatern idag, eller några tjejer och två killar, jag evelina och amanda var inte med av tjejorna. Men då fick jag hoppa in som reserv och jag hann träna en gång innan vi skulle uppträda!!

sen så gick jag till stallet, tog in puh ( fick in honom direkt idag!! :D ) och så red jag på ridbanan med Amanda som fotade och som red lite på puh hon också, bilder kanske kommer senare, haha har lovat bilder på ganska mycket nu känns det som.. XD

puh var snäll, men ooooooootroligt seg!!

sen tog jag bussen hem, var hemma i typ två timmar sen tillbaka till skolan eftersom vi hade kulturkväll ikväll, det var segt, jag gjorde ingenting bara satt och kollade på alla uppträdanden, vi spelade inte upp våran teater igen som vi hade tänkt att vi skulle göra, ( YES )

sen hem och ge kaninerna mat!! och nu blir det sova! :D

btw så har Elvira fått en kaninunge hittils, fast den dog :/ hoppas det blir fler under natten!

 

kram ida <3


Emma

fin blogg :)



PUBLICERAT: 2011-06-03, 13:08:46 | URL: http://dressyrtont.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: